index.php index.php

Wróć   Forum Vectra Unlimited - Polski Klub Opla Vectry > Garaż > Vectra A ( 1988 - 1995 )

Vectra A ( 1988 - 1995 ) Tematy związane ze sprawami technicznymi modelu Opla Vectry A

Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
Stare 06-04-2006, 18:23   #1
rolnik

Awatar rolnik

Auto: VA 1.6i 90r. & VA 1.8i 94
Domyślnie MIESZANKA ZBYT BOGATA CO ROBIC

Witam wszysykich ma na imie Kamil jestem laikiem jezeli chodzi onaprawe dzisiaj sprawdzalem w kodach usterek co jest nie tak z moim oplemvectra, a1,6i . zz zewnetrzenego punktu silnik chodzi na wysokich obrotach, nie chce spadac, kod usterek pokazal nr 45(mieszanka zbyt bogata), co mam zrobic, czy moge to zrobic sam? a jesli tak to jak?
rolnik jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-04-2006, 20:07   #2
ALF GT

Domyślnie

mieszanka zbyt bogata czyli sonda podaje zbyt bogata.... jesczze nie było takiego co by sonde naprawił.. chyba ze motkiem...

Była Viki GT a Teraz Sliczne A3
ALF GT jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 06-04-2006, 23:30   #3
Cygi
wiarus VU

Awatar Cygi

Auto: KotLET
Domyślnie

Cytat:
Zamieszczone przez rolnik
zz zewnetrzenego punktu silnik chodzi na wysokich obrotach

co chciales napisac?

jak za bogat miesznaka to trzeba wymienic sonde lambda jak sie dobrze zakrecisz to za okolo 160 - 180 zl nowa mozna miec.

jak na wolnych obrotach wskazowka obrotosciomierza lata, albo jest powyzej 1000 rpm to moze byc czujnik/regulator wolnych obrotow lub zapyzialy silniczek krokowy.

I'v got petrol in my veins

OOOO 280KM @ 570Nm oraz
VA 250KM @ 370Nm
Cygi jest nieaktywny   Odpowiedz z cytatem
Stare 07-04-2006, 07:38   #4
rolnik

Awatar rolnik

Domyślnie

Wielkie dzieki za odpowiec dziś jade do mechanika mam nadzieje ze nie obsgubie mnie tak jak mowisz......

WHITE RESISTANCE
Stare 07-04-2006, 15:54   #5
rolnik

Awatar rolnik

Domyślnie