PDA

Zobacz pełną wersję : chłodnica


stefan_k14
18-02-2008, 23:47
Potrzebuje chłodnicy do mojej viky '95 2.5v6 cdx automatic. czy wie może ktoś od czego może pasować taka chłodnica. czy wystarczy od każdej innej viki z kilimą i automatem, może od omegi albo od saab'a?? Mieszkam w Edynburgu, może ktoś pracuje na autozłomie w promieniu 150mil od EDI??

GAWLAK
19-02-2008, 06:02
nowa w ASO 135 funtow ze znizkami
bez znizek 150
sam kupilem w zeszlym tygodniu
nic innego nie pasuje
sprawdzalem

stefan_k14
19-02-2008, 19:33
Wielkie dzięki, tylko co to jest to ASO??

animals66
19-02-2008, 19:38
autoryzowana stacja obslugi , czyli fabryczny serwis , nie wyglupiaj sie:cool:

stefan_k14
19-02-2008, 20:22
No to u was jest dużo taniej, bo u mnie ASO zawołała (w różnych miejscach pytałem) od 175+vat do 246+vat. Sam pracuje w warsztacie i mam dobry układ z szefem i są to ceny za samą chłodnicę ze zniżkami

No dobra ale właśnie wyciągnąłem tą chłodnicę. nie wygląda szczerze mówiąc jakby ciekła, jak samochód stoi to cieknie spod niego jak z kranu. W mojej poprzedniej viki jak chłodnica ciekła to było widać jak lekko posikuje. Jestem ciekawy na ile jest prawdopodobny zaworek który wpięty jest w przewód łączący dół chłodnicy z górą.

GAWLAK
19-02-2008, 20:39
jaki zaworek ??
mam chlodnice na wierzchu i nic takiego nie widze
zrob fotke i zaznacz o co Ci chodzi ;)


i edytuj posty a nie walisz dwa pod rzad ;)
teraz je polaczylem

a co do cen to sa ceny ogolne
az dziwne ze taka roznica (jestes pewnien ze to autoryzowane czesci GMa ??)
sam widzialem cene w komputerze w vauxhallu


ja najpier wszukalem skad cieknie
rozebralem pol przodu
i padlo na chlodnice

a mozliwosci jest wiecej jak sam widzisz po wyjeciu jej na wierzch ;)

stefan_k14
19-02-2008, 23:55
Patrząc na chłodnicę od tyłu, po lewej stronie od góry: na samej górze mały króciec potem niżej górny otwór do przewodu olejowego, w połowie wysokości duży króciec od wody, poniżej dolny otwór przewodu olejowego; po prawej stronie na samej górze duży króciec wodny, poniżej połowy wysokości czujnik temperatury, pod nim z boku wychodzący do dołu mniejszy króciec wody(1).
Patrząc na chłodnicę od przodu po lewej : to samo co od tył po prawej czyli: na samej górze króciec duży wody, poniżej połowy wys. czujnik temp. i pod spodem króciec (1) ;
po prawej: na wysokości pomiędzy górnym otworem do przewodu olejowego a dużym króćcem wody jest wychodzący do przodu mniejszy króciec wody(2)
z króćca (1) idzie przewód gumowy (średnica około 15mm) do takiego zaworka wielkości filtra paliwa i z tegoż zaworka z drugiej strony wychodzi przewód gumowy takiej samej średnicy do króćca (2). Foty zamieszczę jutro jak tylko zrobię
No niestety nie będzie dzisiaj zdjęć, coś się nie chce zaladować. Dzisiaj sprawdziłem tą chłodnicę. Cieknie jak cholera.
To zdjonka które próbuje wstawić
http://img123.imageshack.us/img123/4882/dscf2121arr9.jpg
http://img123.imageshack.us/img123/167/dscf2123ahj9.jpg
http://img123.imageshack.us/img123/5993/dscf2136ahb7.jpg
http://img123.imageshack.us/img123/5929/dscf2135adb8.jpg
zdjonka chłodnicy samej i tego "zaworka" to chyba raczej bardziej pompka niż zawór.



:dance:
Mam chłodnicę, wymieniłem działa!!!!
Dla wszystkich którzy mają podobna problemy: DIXONS VAUXHALL SPARES
używana, zapłaciłem 45 funów plus dostawa 12 funów. (z Leeds do Edinburgh)