PDA

Zobacz pełną wersję : Przejazd tunelem - zapytanie do osob ktore juz jechaly.


mkaminski100
24-10-2007, 13:08
Moze od razu wyjasnie w czym problem. Bede do Angli wracal autem z gazem i jedyna sensowna mozliwoscia byla rezerwacja biletow na tunel (wtedy zreszta nie wiedzialem, ze bede mial takie auto). Jako, ze teoretycznie nie wolno jechac autem z gazem chcialem sie zapytac tych ktorzy juz byli jak to praktycznie wyglada, to znaczy czy sprawdzaja czy jest butla z gazem i np wlew albo podobne? Wlew jest pod klapka wlewu paliwa wiec nie ma wielkego korka na zderzaku, ale boje sie, ze zagladaja do bagaznika do kola zapasowego.
Nie chcialbym obudzic sie bez mozliwosci dostania sie do domu wiec napiszcie prosze jak wyglada kontrola przed wjazdem i czy rzeczywiscie sprawdzaja czy auto nie ma gazu.

Malygreg
24-10-2007, 16:22
Opróżnić zbiornik z gazu. Nawet jak sprawdzą nie mają prawa sie przywalić...

mkaminski100
24-10-2007, 16:54
Maja, bo w trakcie rezerwacji zadawane jest pytanie "LPG or CNG tank?" na ktore trzeba odpowiedziec tak lub nie.
A to jest tlumaczenie Aurotunnelu: LPG (Liquefied Petroleum Gas) and dual powered vehicles (i.e. vehicles fitted with an LPG tank as an alternative fuel) cannot be accepted for transport by Eurotunnel.
To jest wiec wyjasnione, teraz czy sprawdzaja to czy jest to raczej takie pisemne zabezpieczenie.

Malygreg
24-10-2007, 17:03
Kurka nie wiedziałem ze sa takie zapiasy. W takim razie olej tunel, wybierz prom...

mkaminski100
24-10-2007, 17:26
Wolalbym nie olac wydanych £44.Dlatego pisze tego posta. BIlet juz dawno kupilem, zreszta z promem od dawna bylo niewesolo z cenami biletow. Uprzedzam fakty - nie moge go odsprzedac, bo wjezdajac musze okazac karte ktora zaplacilem.

Justice
24-10-2007, 18:03
Odpowiem w ten sposob:
2% stezenia gazu propan butan w powietrzu powoduje wybuch... wybor nalezy do Ciebie :D

...a warunki panujace w tunelu sa znane ;)

GAWLAK
24-10-2007, 18:10
do tunelu z LPG nie wpuszcza
nawet z pustym


na promie trzeba tez zglosci instalacje LPG

wywaliles kase w bloto kolego

Justice
24-10-2007, 18:12
do tunelu z LPG nie wpuszcza
nawet z pustym


na promie trzeba tez zglosci instalacje LPG

wywaliles kase w bloto kolego

jak nie beda Jego trzepac to wjedzie... ale swoja droga jest to czysty idiotyzm

mkaminski100
24-10-2007, 18:14
Tyle postow...zaden nie odpowiadajacy na pytanie.
Ja tylko prosze o informacje jak wyglada kontrola auta, a nie powtorke z chemii czy przepisy ktore sam podalem i opisalem...

GAWLAK
24-10-2007, 18:14
zaden idiotyzm

juz raz sie palilo w tunelu

moga cie przetrzepac w hangarze przy wjezdzie ale nie musza

a moje zdanie jest takie;

jak pojedziesz tunelem to bedziesz osoba nieodpowiedzialna

Justice
24-10-2007, 18:23
Tyle postow...zaden nie odpowiadajacy na pytanie.
Ja tylko prosze o informacje jak wyglada kontrola auta, a nie powtorke z chemii czy przepisy ktore sam podalem i opisalem...

No wybacz, aby nikt Tobie nie zwrocil uwagi na zachowanie odpowiedzialnosci wymaganej od doroslej osoby, no chyba ze jestes calkowicie aspoleczny i dla L 40 gotow jestes narazic zycie i zdrowie ludzi podrozujacych z Toba.

Napisalem rowniez, ze kontrola jako taka nie wystepuje, wkladasz karte... dostajesz bilecik i jedziesz sie pakowac... no chyba, ze beda mieli ochote Ciebie przetrzepac...

...ale wybor nalezy do Ciebie, jak sie zachowasz to juz zalezy od Twojej osoby.

mkaminski100
24-10-2007, 18:46
Gdzie napisalem, ze idiotyzm?
Po drugie udowodnijcie dlaczego to nieodpowiedzialnosc? Jakis konkretny powod, przyklad gdzie to gaz byl powodem pozaru/wybuchu? Tunel sie palil z zupelnie innego powodu wiec nie mieszaj w to instalacji LPG. Jesli ktos ma takie zdanie to widac ze ma male pojecie o samej instalacji i jej bezpieczenstwie. Idac dalej tym tropem polowa garazy powinna byc wysadzona, bo jak widac z opinii gaz ucieka z kazdej instalacji. Gaz ma wonniki i najmniejszy wyciek jest natychmiast wyczuwalny...odwrotnie do wielu spurchlalych i dziurawych rur paliwowych ktore ciekna i powoduja wiekszosc pozarow a autach. Jesli sie tak znacie na gazie to pewnie tez wiecie, ze silnik sie moze spalic caly, a gaz bedzie nadal w butli, albo ze butla z gazem nie wybuchnie nawet podczas pozaru auta...lub, ze tunel ma stala wentulacje ktora wyciaga zanieczyszczone powietrze wiec trzeba byloby otworzyc calkowicie butle z gazem, zeby przez 30 minut zrobic chocby palna mieszanke...to tyle na temat bezpieczenstwa i nie myslcie, ze chce zlamac przepis, bo mam widzimisie i nie mam pojecia o tym co robie...
P.S. Butle do kuchenek czy podgzewaczy mozna przewozic...
Na prom mozna wjechac z gazem bez problemow (nie trzeba zglaszac i nie jest to warunek wpuszczenia) a pod burta calosc jest szczelnie zamknieta, wiec przez 2,5h jest teoretycznie wieksze ryzyko. Wg mnie ten warunek w tunelu to efekt strachu po ostatnim pozaze (spowodowanym przez cos innego) i pokazania, ze firma cos robi dla bezpieczenstwa. Ludzie sa przekonani, ze jest bezpiecznie, bo nie wpuszczaja "zapalniczek" bo wybuchna...
No coz..mam nadzieje, ze ktos w koncu napisze cos odpowiadajacego na moje pytanie.

GAWLAK
24-10-2007, 18:55
sorki ale widze ze nie dociera
po to sa przepisy bezpieczenstwa zeby ich przestrzegac

osobiscie gdybym jechal tym samym wagonem z Toba to bym Cie podkablowal

na promie tez jest info o LPG
wtedy laduja delikwenta na gorny poklad

ile razy jechales tunelem albo plynales promem ze tak medrkujesz ??

mkaminski100
24-10-2007, 19:19
Szkoda, że rzeczowo nie odpowiadasz na pytania, tylko zasłaniasz się przepisem i bezpieczeństwem. Mędrkuję sie, bo nie znam kogoś kogo zapytano o instalację LPG na promie ani podczas rezerwacji biletów (nawet jeśli ją miał)! Nikogo kogo znam, ale Ty znów masz pewnie lepsze informację. A tak w kwestii detali to jechałem na dolnym pokładzie z wieloma autami z LPG. Pies z kulawą nogą sie nie zapytał. Wyjaśnione?
Teraz odpowiedz na temat niebezpiecznego gazu i wyjaśnij dlaczego jest taki zły...ja odpowiem argumentami.

Szkoda naprawdę, że podchodzisz do tego na zasadzie "nie rozumiem więc biję". Najpierw poczytaj na temat instalacji gazowych, a dopiero potem snuj wnioski.
Chyba napisałem po co powstał ten przepis i ile ma tak naprawdę wspólnego z rzeczywistością...tak samo jak zakaz rozmów komórkowych na stacjach benzynowych.

GAWLAK
24-10-2007, 19:21
nie interesuja mnie instalacje gazowe
tylko przepisy w tunelu
a ze sa jakie sa to chyba takie musza byc

masz pretensje to pisz do zarzadu tunelu

wyrazilem sie jasno ??

skoro plynales
to nie wiem czy slepy czy nie czyta napisow informacyjnych
ale jak wol sa info o LPG na promach

prosze punkt 10 z regulaminu P&O
10. Safety and security
(i) You must pay attention to and comply with all regulations and notices relating to the safety and security of our ship, her crew and passengers, the terminal facilities and to immigration requirements and regulations. For these reasons, you must be prepared to allow on request a search of your person, vehicle or luggage by any authorised person and to answer any questions. If you do not agree to any such request, you may not be allowed to board the ship; in that event, we will refund your money but we shall otherwise have no other liability to you.

(ii) You are expected at all times to conduct yourself in a manner, which respects the health, comfort and safety of all other persons on board. You are also expected to comply with any reasonable request made by a member of our staff. If you do not, or if in our opinion your conduct is likely to give cause for concern, we reserve the right to refuse to allow you to embark or require that you disembark and/or leave the terminal facilities. Under such circumstances we may cancel your contract and will refund any money due to you. We shall otherwise have no liability to you.

(iii) 1000 cartridges of UN Class 1.4 S may be carried per vehicle, provided that they are still in the original manufacturer's packaging. Unless we give you prior written permission (which shall always be at our sole discretion), you may not bring with you any other firearms or other weapons of any nature or substances of an explosive or hazardous nature. You may carry inflammable substances only in limited quantities and in accordance with our instructions and permission.

(iv) Access to the vehicle deck is forbidden during the crossing. It is therefore important that you take everything you need on the passenger decks with you - especially your car keys, boarding card and passports.

(v) Lock your car and leave in gear with the handbrake on. All car alarms must be switched off and disabled when parked on the vehicle deck. Cars powered by LPG should have tanks switched off when on vehicle decks. Do not carry fuel cans on board - full or empty. Do not overfill your tank.

(vi) Motorcycles should be secured by their owners to their own satisfaction, using the materials provided by on-board staff.

(vii) You must switch off any coach heaters powered by diesel fuel or liquid petroleum gas when on vehicle decks.

(viii) Gas with a weight of up to 47kg (excluding the weight of the gas receptacle) may be carried. All cylinders must be adequately secured against movement of the ship with the supply shut off at the cylinders during the voyage. Leaking and inadequately secured or connected cylinders will be refused shipment. Any gas cylinders to be carried must be declared at the time of booking. Partially full or empty cylinders will be treated as if they are full. A maximum of 6 cylinders of medical oxygen for personal use may be carried, provided a letter from the user's doctor is provided stating that they require medical oxygen.

(ix) No smoking is permitted on vehicle decks.

(x) If you leave any of your property with us after your journey, we may sell it after a reasonable period of time.

(xi) If, for any reason (other than fault on our part), you, your luggage and/or your vehicle are not disembarked at the end of your journey, you and/or they may be returned at our discretion to the port of departure, or taken to another port and we will be entitled to charge you the appropriate fare.

(xii) Parents/Guardians/Group Leaders should not permit children to run around the ship or use lifts if unaccompanied.

(xiii) The Plunge Pool on the Pride of Bilbao will be permanently closed from 1st October 2007. Children's play areas are closed on all over night Portsmouth crossings and in adverse weather.

(xiv) Whilst every effort is made to maintain the integrity of all food served onboard, we are happy to supply ingredient lists for any product. However, we regret that due to the complexity of our operations, we are unable to guarantee that any food will contain only those ingredients listed.

tlumaczyc chyba nie musze

p.s czegos nie kumam
goscia za jazde 210 km/h zmieszales od nieodpowiedzialnych

w sumie to on nie przestrzegal ''przepisow''
a teraz Ty tez nie chcesz ich przestrzegac

mkaminski100
24-10-2007, 19:47
A może właśnie powinny bardziej te drugie...poczytaj, dowiedz się więcej a potem wdawaj się w dyskusję.
Jak pewnie znów nie doczytałeś, ja nie piszę o regulaminie, tylko o tym jakie jest faktyczne podejście linii i kto jest poinformowany na temat LPG...czytaj proszę.
Znów źle przeczytałeś, bo nie mam pretensji do nikogo. Zarząd jest właścicielem, więc mają takie prawo. To wszystko.
Dalsza dyskusja na temat samego przepisu jest bezcelowa, bo znasz się na wszystkim najlepiej i ani razu nie odpowiedziałeś na moje argumenty.

Właściwie temat stał się śmietnikiem a sensownej odpowiedzi już i tak nie uzyskam więc najlepszym rozwiązaniem jest przeniesienie go do kosza...

Co do tych 210km/h...Jeśli nie znasz zasady działanie i bezpieczeństwa instalacji gazowej to trudno mi wytłumaczyć odmienność tych spraw...szkoda

Maroo
24-10-2007, 20:37
(v) Lock your car and leave in gear with the handbrake on. All car alarms must be switched off and disabled when parked on the vehicle deck. Cars powered by LPG should have tanks switched off when on vehicle decks. Do not carry fuel cans on board - full or empty. Do not overfill your tank.

Wait a second mate... Czy to przypadkiem nie znaczy, że:

"Wszystkie alarmy samochodowe powinny być wyłączone i "odłączone" (cokolwiek rozumieć przez disable) podczas przebywania na pokładzie. Samochody napędzane LPG powinny mieć odłączone zbiorniki podczas przebywania na pokładzie."

Co oznacza, że można wjechać na pokład z instalacją LPG - warunkiem jest aby butla była opróżniona i otwarta (to logiczne) a rurka doprowadzająca gaz była odłączona od instalacji silnika (np. przy dojściu do filterka).

Dodi
24-10-2007, 20:38
No coz..mam nadzieje, ze ktos w koncu napisze cos odpowiadajacego na moje pytanie.

ech gadal gluchy z niemowa
skoro Eurotunel nie przewozi aut z instalacja LPG
to nikt odpowiedzialny nie pcha sie tam takim autem
wiec wniosek prosty nie wie jak wyglada taka kontrola
bo jakos takos dla nas Polakow wciaz to niepojete
ze angole ufaja ludziom ze te ludzie czytaja przepisy i mysla przy tym
i jak nie mozna to nie mozna
tak samo jak na lotnisku ze wzgledow bezpieczenstwa nie wniesiesz malej butelki wody mineralnej przy odprawie paszportowej i koniec kropka chociaz starcisz te pare pencow bo nie zdazyles jej wypic ;)

GAWLAK
24-10-2007, 20:53
Samochody napędzane LPG powinny mieć odłączone zbiorniki podczas przebywania na pokładzie."
a gdzie ja kurna napisalem ze nie wpuszczaja na poklad promu ????
napisalem ze sa jakies ograniczenia na promach
i z tego co widzialem juz na promie wpuszczaja na gorne poklady auta z LPG


mkaminski pytasz sie o wpuszczanie aut na promy i do tunelu
to Ci napisalem co i jak
nie wbijam sie w instalacje LPG i jej bezpieczenstwo bo to nie moja brocha

jak masz zale
to pisz do zarzadu euro tunel
i do wlascieli promow


podalem jak w pip czarno na ''niebieskim''
przepisy P&O
nie znasz angielskiego ??
ktos madrzejszy od Ciebie i mnie ustanowil takie przepisy
po cholere chcesz je obchodzic ??
i co chcesz tym udowodnic ??


temat uwazam za zamkniety

mkaminski100
24-10-2007, 22:18
Maroo pokazał bzdurnóść i idiotyczność przepisu którego nikt nie przestrzega bo jest bezpodstawny. Jak zamknąć zbiornik przed wjazdem? Wiem, żę zaraz odezwą się „przestrzegacze” wszystkich przepisów. Na stacji benzynowej też nie rozmawiają przez telefon. (sprawdzcie znaki) Alarmy też wyłączają bo tak mówią przepisy? 90% osób nie zakleja nawet reflektorów po wyjezdzie a to mówią przepisy jak i ma różne opony na jednej osi po wjechaniu do Polski...i tak dalej można mnożyć puste przepisy.

Dodi – Czym niebezpiecznym jest ta słynna woda, skoro i tak bylaby prześwietlona a tam widać czy to nie środek wybuchowy. Taką samą wodę można przewieźć w bagażu głównym... Tak samo jak zapalniczki (raz miałem, bo zapomniałem i tylko przeskanowali i oddali), metalowe przedmioty (a jedzenie osobiście dostałem ze stalowymi sztućcami). Kolejny przepis pokazujący, że firma się stara podnosić bezpieczeństwo. Bzdura na resorach...
Gawlak – osobiście pytałem sie ok 10 osób które mają instalację LPG czy ktokolwiek się ich zapytał, pouczył lub choćby poprosił o przestawienie auta. Nikt. Kolega dzwonił rezerwować bilet na P&O i zapytał sie o gaz. Powiedziano, że to nie jest żaden problem i dla nich nie ma różnicy. Tak więc przepis sobie, a życie sobie.
I o to mi właśnie chodzi. Przepis mówi coś sobie, a życie jest zupełnie inne i nikt na to nie zwraca uwagi. Nie dlatego, że ufa, że sie będzie przestrzegało, ale dlatego, że tak naprawdę wiele z nich jest pustymi zapisami które nie mają nic wspólnego z życiem.

Można więc do upadłego bronić przepisów, bo są żeby je przestrzegać, ale skoro na promie jakoś nikt sobie nie zawraca tym głowy to może również nie zawracają sobie głowy w tunelu. I tylko o taką odpowiedź mi chodziło... nie o dyskusję na temat niebezpieczeństwa gazu z osobą która nie wie o zabezpieczeniach i samej instalacji gazowej i otwarcie się do tego przyznaje.

Zrezygnowałbym od razu gdyby znalazła się choć jedna osoba która poza kryciem się za przepisem podałaby jeden argument udowadniający, że wjechanie autem z instalacją LPG lub CNG jest niebezpieczne i zagraża zdrowiu i życiu.

I jeszcze raz : nie mam żalu. Właściciel ma do tego prawo i wszystko. Zaczyna się to powtarzanie nudne robić.

Zresztą, wszystko wyjaśnione. Wracam autem bez instalacji więc nie ma problemu. Gawalak juz może spać spokojnie. Tunel uratowany, nikogo nie trzeba kablować...

GAWLAK
24-10-2007, 22:31
słynna woda, skoro i tak bylaby prześwietlona a tam widać czy to nie środek wybuchowy
ee rentgenem ??

sorry ale teraz to fantazjujesz
bagaz glowny idze do luku bagazowego a nie z toba na poklad samolotu ;)
Gawlak – osobiście pytałem sie ok 10 osób które mają instalację LPG czy ktokolwiek się ich zapytał, pouczył lub choćby poprosił o przestawienie auta. Nikt. Kolega dzwonił rezerwować bilet na P&O i zapytał sie o gaz. Powiedziano, że to nie jest żaden problem i dla nich nie ma różnicy. Tak więc przepis sobie, a życie sobie.
a oni samo powiedziel ze maja LPG ??
pewnie nie :D
jeden kolega zadzwonil i nie ma problema
OK w takim razie mozna smigac promem z gazem
czemu od poczatku nie zaprzeczam
ale napisy na promie sa
i to samo jest w regulaminie
a to ze nikt sie tym nie przejmuje
zycie
skoro na promie jakoś nikt sobie nie zawraca tym głowy to może również nie zawracają sobie głowy w tunelu.
jedz i sprawdz
potem zdaj relacje ;)

dyskusję na temat niebezpieczeństwa gazu z osobą która nie wie o zabezpieczeniach i samej instalacji gazowej i otwarcie się do tego przyznaje
ja sie w ta dyskusje nie wdalem tylko Ty
ja mowilem o przepisach na promie i w tunelu
a ty wyjechales o bezpieczenistwie instalacji LPG
nie odwracaj kota ogonem

nie wiem nic o gazie nic nie chce wiedziec
(nawet w dziale LPG sie nie odzywam bo po co)
a czemu ??
bo nie mialem i nie mam zamiaru montowac LPG do auta

a z tymi argumentami o bezpieczenistwie
to juz pisalem gdzie masz sie udac

Westhub
24-10-2007, 22:55
czytam i oczom nie wierze...kaminski, normalnie sie zachowujesz jak typowy polski marian, ktoremu mowi sie ze nie wolno, a on swoje i kombinuje jak moze, bo on tak chce. skoro ktos, kto wybudowal ten ******* tunel, stwierdzil, i napewno mial ku temu podstawy, ze moze to byc grozne, z jakichkolwiek *******ch powodow, to do k***y nedzy zrozum, ze tak na pewno jest. moze z powodu nadcisnienia, moze z powodu ladunkow elektrostatycznych albo z jakichkolwiek innych mnie a juz napewno tobie nieznanych!
tak jak gawlak bym cie podkablowal jak nic. i jeszcze bym zarzadal protokolu ze sprawy...
a teraz na dokladke obejzyj sobie wescikowe podroze po publicznych drogach. zapraszamy na film :D
http://www.youtube.com/watch?v=UFi5jzGB8OA

btw: airlord ma piekny opis na gg: diesel do traktorow, gaz do kuchenki, a do autek tylko benzyna
...

mkaminski100
25-10-2007, 11:10
Gawlak. kolejna kucha z rentgenen. Najpierw dowiedz się, a potem snuj wnioski. Mogą sprawdzić, nawet nie wiesz.
Jeśli uważasz, że napiszesz, że na promie sprawdzają gdziekolwiek gaz, myśląc, że tego nie sprawdziłem to sie grubo mylisz. Byłem wiele razy i kilka razy płynąłem na dolnym pokładzie z Anglikami na LPG. Pewnie jak Ty jedziesz to jest inaczej... To dowodzi bzdurnosci Twoich zalozen I ciekawe czy skoro tak sie boicie o tunnel czy doniesliscie, ze ktos plynie na dolnym pokladzie na LPG I tego nie zglosil.
Znajomi sobie rezerwowali bilet więc zapytali się, czy gaz w ich aucie nie jest problemem, bo zakładali w Polsce gaz do angielskiego samochodu. Jeśli przedstawiciel P&O mówi, że gaz nie jest problemem, to nie wiem czego Ty sie doszukujesz...aha przepisy...
Gawlak, sam wdałeś się w dyskusję na temat niebezpieczności gazu i nie potrafisz podać choćby jednego argumentu wobec słuszności przepisu. Jeśli powiedziałeś A to umiej powiedzieć B, a nie najpierw wielke tezy jaki to gaz niebezpieczny, a potem zasłanianie się przepisem i tego samego w kółko I proba wysmiewania. Tak robia ludzie bez zadnych argumentow…
Widzisz, jak się zmienia zdanie człowiekowi, jeszcze niedawno pisałeś, że interesowałeś się gazem, ale jest za droga instalacja, a teraz wielki przeciwnik się znalazł...Nie lubie gazu bo za drogo mi go zalozyc w Anglii? Dlatego z taka przyjemnoscia napisales, ze stracilem 44 funty? No ale jesli nie wiesz nic na ten temat to dlaczego wypowiadasz się o bezpieczeństwie? To Ty pierwszy wystrzeliłeś, że to zagrożenie, a teraz odwróciłeś. Tak dla odświeżenia pamięci bo chyba słabo: Twój drugi post: zaden idiotyzm juz raz sie palilo w tunelu. jak pojedziesz tunelem to bedziesz osoba nieodpowiedzialna
Gaz był kiedyś zabroniony w podziemnych parkingach. Wtedy wszyscy niedouczeni ignoraci krzyczeli, że jest niebezpieczny i nawet na prywatnych osiedlach wisiały tabliczki zakazujace wjazdu. Firmy produkujące instalacje sie wkur.. i zrobiły dochodzenie. Odwołali się i wyszło, że to nie auta sa niebezpieczne, a podziemne parkingi które niezgodnie z przepisami nie mają wentylacji. Wyszlo tez ze auto zasilane LPG jest bezpieczniejsze od zasilanego benzyna, nie zdarzaja sie zapalenia sprawnych instalacji (a zapalenia niesprawnych to ulamek zapalen benzyny czy ON), a wycieki gazu sa ulamkiem z wyciekow benzyny z aut. Nawet w przypadku wycieku najmniejsze stezenie jest natychmiast wyczuwane (gaz jest bezwonny, ale ma bardzo intensywne wonniki) I zeby nastapil wybuch pomieszczenie musialoby byc szczelnie zamkniete kilka godzin, a wyciek duzy. To praktycznie jest niewykonalne z uwagi na konstrukcje instalacji. Jak wiec pewnie nie wiecie wybuch gazu w auce sie nie zdarza. Tak samo jak nie wiecie, ze w przeciwienstwie do zbiornika z paliwem, zbiornik z gazem nie wybuchnie podczas pozaru, co najwyzej jak sie auto bedzie mocno palilo (kilkaset stopni) wypusci gaz z siebie. Uszkodzona mechanicznie butla nawet podpalona iskra wywoluje implozje, bo jest za duzo gazu wzgledem powietrza wiec nic nie wybuchnie. Ladunki elektryczne? Chlopie, czy myslisz, ze auto nie jest elektrostatykiem? Nawet nie wiesz jakim I nie ma to zadnego wplywu na instalacje. W auto moze uderzyc piorun, a gaz zostanie w zbiorniku (a paliwo juz nie). Tak samo jak z cisnieniem w tunelu– nie jest rowne cisnieniu wody, a jedynie cisnieniu atmosferycznemu obnizonemu o najnizszy poziom, co nie ma najmniejszego wplywu na instalacje. Naogladaliscie sie za duzo filmow akcji.
Wyjasnię Ci jeszcze dlaczego jest taki przepis. Tunele palily się z winy właściciela (zakleszczenie hamulców, zwarcie w instalacji), Ludzie maja fobie w takich tunelach, podsycone filmami, więc bali sie jezdzic. Eurotunnel juz I tak ma wystarczajace problemy finansowe z powodu braku zainteresowania ludzi I juz oglaszal upadlosc, wiec wprowadzono przepis który pokazuje masom, że zabronili wjeżdzania dla „bomb LPG" i każdy się cieszy bo jest bezpiecznie. Eurotunnel jest sam dla siebie niebezpeiczny z powodu ciec finansowych. Auta z LPG mu nie zagrazaja.
Taki opis jaki podal Westhub jest zrobiony przez niedouczonych ignorantów, którzy za dużo zapłacili za „bajeranckie" fury i za dużo kosztuje ich benzyna, więc tłumaczą sobie, że reszta świata to frajerzy, bo oszczędzają I ryzykuja. Zapewne moj szef jest tez frajerem, bo kupil Mercedesa z instalacja LPG zeby mniej placic za TAX, ubezpieczenie , oszczedzac na kosztach I byc ekologicznym.
Z tym “Marianem” I podkablowaniem to udowadniasz, ze brak wiedzy I argumentow zastapiles wysmiewaniem sie. Gratuluje poziomu. Nic tylko pozazdroscic.
Zastanawiam sie tylko nad tym ile obroncy przepisow ktore namietnie czytaja I przestrzegaja bezwzglednie przewiezli nielegalnie papierosow I wodki I ciekawe kogo podkablowali jak wiozl, bo przeciez sa tacy fair. To sie nazywa hipokryzja, tym bardziej, ze zaraz sie zerwa tlumy krzyczace, ze nigdy nic nie przewiezli I nie znaja nikogo kto to robi…
Jak juz napisalem, temat dla mnie zamkniety, tunnel obroniony. “Texas Rangersi” moga spac spokojnie I szukac kolejnych prob lamania przepisow…

stary
25-10-2007, 11:44
Widziałem raz ciekawy spór
Kłócił się z głową tęgi mur
I choć rozmówca chłop na schwał
To mur jak mur wciąż murem stał.

Proponuję moderatorowi tego działu aby zamknął ten temat gdyż staje się on już tylko jałową dyskusją.

mkaminski100
25-10-2007, 11:45
Stary..trzy posty temu o to prosilem.

Dzieki :)

GAWLAK
25-10-2007, 18:20
prosby o zamkniecie nie widze
ale zamkne

powodzenia w wyprawie