PDA

Zobacz pełną wersję : własne m w UK


osin78
24-08-2007, 22:08
:dance:Mamy własne M. i mnóstwo problemów , dlatego chciałbym zaapelować do braci VU o pomoc tudzież kilka rad na temat rachunków( prąd, woda, gas, cancil tax itp.) Jak to wygląda u was? Chciałbym oszacować przyszłe wydatki.
Druga sprawa to meble , mebelki i ... akcesoria dla dziecka (pojawi się za 2 miesiące) - tu także jestem zielony:eek: i każda rada na wagę złota;)
Poza tym spotu dawno nie było ?!!!!!!!! więc.... Prezes.....:D

Dzidek Gb
24-08-2007, 22:22
Mamy własne M znaczy się co macie...własny dom...wynajmujecie flat,dom,pokój.Czy może macie z banku coś????

osin78
25-08-2007, 00:11
:D Mamy własne mieszkanie (54M2) w bloku i 25 lat na spłacenie:lol2: he he

G.Redman
25-08-2007, 03:23
Proponuje gaz i prąd płacić przez direct debit u mnie idzie tego 50Ł miesięcznie (po 25Ł, nieważne ile zużyje) dostawca: nPower

Woda - znowu direct debit 18Ł miesięcznie.

Cuncil tax - jest naliczany indywidualnie - w zależności od mieszkania, ilości mieszkańców, i takie tam.

Co do mebli to IKEA - tanie i dobre -
A o dziecku napiszę za jakieś 10 dni (termin porodu mojej lepszej połówki :D)

Dzidek Gb
25-08-2007, 08:29
(po 25Ł, nieważne ile zużyje) mnie się tez tak wydawało że nie ważne ile zużyję... płaciłem 30Ł a po dwóch latach przyszło wyrównanie 1480Ł do zapłaty.Tak że żebyś się nie zdziwił....Najlepiej jest płacić ze stanu licznika co miesiąc on line a oni przysyłają rachunek do domu i płacisz faktyczne zużycie.

osin78
25-08-2007, 11:24
mnie się tez tak wydawało
a możesz mi podać jakieś namiary na stronę internetową?
prawdę mówiąc jeszcze nie znam swojego dostawcy(prądu i gazu) i caekam na listy z rachunkami od nich/:rolleyes:
co do cancilu ,to wiem , że sami naliczają kwotę , ale nie wiem jak się z nimi kontaktować , (civic center czy coś innego?):)

moby75
25-08-2007, 11:49
Proponuje gaz i prąd płacić przez direct debit u mnie idzie tego 50Ł miesięcznie (po 25Ł, nieważne ile zużyje) dostawca: nPower